//Forever Imperfect
Berharap .
Wednesday 30 May 2012 @ 05:15 | 0 Comment [s]


Photobucket


Berharap? Yeah . Sumpah aku berharap yang hari ini akan menjadi lebih baik dari semalam. Seperti yang korang tak tahu, aku ada buat Group yang bernama Anti-D. Aku rasa sedih lah . Yang orang yang start dari capital D tu dah tahu ./ So, secara open aku rasa bersalah kat dia . Aku tak tahu macammane nak delete group tuh. Teruss terang aku cakap, aku sayang kat kawan aku. Cuma, aku nak cakap dia seorang yang terlalu control. Aku teringat bila kau mintak Maaf kat surau haritu.
Aku rasa lega. Kau boleh maafkan aku . Alhamdullilah . Semoga Allah membalas perbuatan baik kau.Kepada backstabber aku yang kasi tahu kat dian, thanks yeah . Dari situ, aku tahu yang kau bukan perempuan yang baik. Kau dah tunjuk dah dekta kiteorang sume. Aku tahu lah niat kau baik nak kasi tahu dekat Dian, tapi aku kan tahu. Kau yang suggest buat group tu. So, atas sepakat ramai, aku buatlah group tu. Aku nak kau tahu backstaber yang kau takkan keluar dari masalah . Kau tahu sebernanya kau punca aku dengan dian bergaduh. N sebab kau jugaklah,sume tunding jari kat aku . So, dari kisah ni, aku tahu yang kita mesti kena menjaga rahsia orang lain dengan baik.

Biar pecah perut, jangan di mulut.

Sampai mati aku tak maafakn kau kalau kau tak mintak kemaafan dari aku .


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite




Shoutbox
:)