//Forever Imperfect
School :)
Tuesday 3 January 2012 @ 00:14 | 0 Comment [s]

Photobucket

Hye everybody. Hari ni mungkin hari terakhir aku update kat blog ni. Dengan lain kata, aku nak stop berblogging. Kerana apa?
  1. Aku dah sekolah. So, masa tuh dah jadi emas. Jadi, aku nak study time balik sekolah. So, takdee masa lhaa nak bukak blog. Fesbuk tu, seminit dua tu bole lhaa.:)) Aku rasa akan ada bertimbun-timbun kerja sekolah yang cikgu aku akan bagi. Jadi, bye-bye blog. :'(
  2. Ibu dah hantar tusyen. So, macam yang aku kate tadi, balik sekola aku buad homework. Malam aku ada tusyen. So, semestinya macam berat je kepala hotak ni nak layan blog. Aku tak nak lhaa sia-siakan duit yang ibu dengan ayah bagi bulan-bulan untuk hantar aku tusyien. So, aku kenalha gunakan duit tu dengan belajar/berusaha sebaik mungkin kann?
  3. Aku nak PMR. Target aku 8A. So, aku kenalah berusaha bersungguh-sungguh agar mendapat kejayaan yang aku inginkan. Aku nak jadi doktor haiwan. So, aku kene lhaa dapat 8A untuk mencapai cita-2 yang diinginkan tu. Aku nak jadi DOKTOR HAIWAN :)
  4. Ibu mungkin dah tukar password komputer ni. So, aku tak boleh lha nak bersukaria menggunakan komputer ini. Laptop punn sama. :)
okayy. Bye-bye blog. Ad masa kita berjumpa lagi yea. Assalamualaikum ^^'


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite




Shoutbox
:)