//Forever Imperfect
Janji :)
Thursday, 5 January 2012 @ 22:21 | 0 Comment [s]

Photobucket

Hye guys. Janji? Tadi cikgu kula masuk kelas 3 Arif iaitu kelas aku. So, kite orang dah tak tahu dah kenap[a die masuk kelas kite orang. And then, die cakap something, kaw,, terkedu satu kelas!! OMG. nak tahu? Cikgu suruh kita orang berjanji akan dapat 8A. Whoaa. Pastu, dia tanya lhaa sape yang confident akan dapat 8A?

Semua tak angkat tangan. Selepas itu, dia cakap kalau korang semua tak confident, saya hantar awak pergi kelas F sana, nakk? Uhh!! Jauh tuh. Lepas tuh, semua angkat tangan cakap confident dapat 8A. Lepastu, dia cabar kitaorang. Tak pasal-pasal dah kene buad Aku Janji. Okayy.

Aku macam nak tak nak je cakap apa yang dia cakap. Tapi, bila difikirkan kembali, aku rasa aku tak akan dapat 8A kalau aku tak confident. So, dengan berianya aku buatlah Aku Janji tuh. So, apa yang aku akan buad sekarang ni, Study!! Okayy? Nak join? Jom..

Aku nak gila boleh 8A tuh?? Semua nakk kann?? Sape tak nak keputusan yang cemerlang. Pastu, bangga dengan ibu nn ayah. Ibu,ibu, ayah,ayah, Adik dapat 8A. Alangkah gembiranya aku di masa tuh. Okayy. I'm done and what i will talking right now, I will get 8A in PMR !




Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite




Shoutbox
:)