//Forever Imperfect
GIRLLFRIEND KITA :)
Saturday, 28 January 2012 @ 02:19 | 0 Comment [s]


Photobucket

Hey guys. Hari ni, kita nak cecite pasal seorang bff kita. Nama dia Ayu Jasmin bt Jaffri. Wahh, ni sehabat sejati kita. Kita tak menyesal kawan dengan dia. Awak, kita sayang awak. Nak tahu, kalau gaduh dalam kelas dengan Arif, mesti Ayu sokong kita. Di lah yang menemani kita time kita ada masalah. Siapa Arif?? Dia ialah seorang pelajar yang bermasalah di kelas 3Arif. Tapi, kata orang standart lah tuh, kalau takdee budak yang nakal kat keals, tak gempak lhaa kelas tu kenn?? Haha. Okayy lhaa. Kite sambung cerita pasal Ayu. Tapi, sebelum tuh meyh sini tengok gambar dia.

Awok, i love you. Thanks being part of my live :) <3

Haa, ni lhaa dia kawan kite. Comell tak??Okayy mari kita sambung. Kita start berkenalan dengan dia sejak 3 haribulan 1 tahun 2011. Lama takk?? Lama lhaa kenn? Tak kesah lah, dia nak jadikan kita ni bff dia ke tak. No hal lhaa bhaii. Tapi, kita sayang dekat dia. Ayu, thanks come in my life. Wahh. Ayat macam tergoda gitu. Hahha. Huem, dia dilahirkan pada 17 haribulan 1. Puteri kasi dia, Tabung. Maklumlah, dia ni boros siket. Jangan kasi tahu Ayu ehh?? Rahsia peribadi ni. Huem, okayy lhaa. Cukup lah sampai disini. Bye-2.

#Berharap agar hubungan kiat berkekalan hingga ke akhir hayat. I LOVE YOU. <3





Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite




Shoutbox
:)