//Forever Imperfect
First Day In School
Wednesday 4 January 2012 @ 22:16 | 0 Comment [s]

Photobucket

Hey guys. How are you>? Tadi, sekolah okayy. Sebenarnya hari ni dah hari kedua sekolah, tapi, nak cerita pasal semalam. ( first day sekolah ). Whoaa. Rase macam kecik sangat je. Tapi, aku happy sebab cikgu-2 semua sporting kann? Happy lha. Tapi, sekolah naikkan sejam waktu pembelajaran. Selalunya balik pukul 1.05 pm, ni takk, balik pukul 2.05 pm. Macam penat je gitu. Tapi, aku peduli hape. Aku kann nak PMR, so cikgu nak naikkan 3 jam punn aku tak kesaa. Tapi, lama-lama belajar pun otak tepu nanti. Iya lhaa. Okayy. Aku dudok dengan Ayu.Sape lagi? Ma bestfriend forever tu. Aku ni, berie haritu cakap je nak stop berblogging lhaa. Ape lhaa. Tapi, nnty aku rindu kat blog ni macam mane kann? So, aku buad keputusan untuk luangkan dengan fesbuk n blog dalam masa 30 minit satu hari. Boleh jadilhaa kan. Okayy. I'm done :))



Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite




Shoutbox
:)