//Forever Imperfect
RESULT PMR
Thursday 22 December 2011 @ 05:53 | 0 Comment [s]


Photobucket


okayy. actually, bukan aku yang amek result nieh. kaka aku. cume, nak berkongsi jea. okayy. fine. keputusan die tak lhaa memuaskan hati,
tapi okayy lhaa. Dia ( Puteri Shahirah ) dapat 6a2b. terer kan kaka aku? tapi, aku dah janji dengan ibu, nak dapat straight A, tahun dpan. haih. Aku kene belajar bersungguh-sungguh nie. Lagipun, ibu kate nak hantar tusyen so, aku tak nak sia-siakan duit yang ibu dah bagi kat tempat tusyen tuh. Okayy.
btw, tahniah lhaa kepada sesiapa yang dapat straight A tuh.
Congrates.Mesti, mak ayah korang bangga gile kann?
Sekian saje. Bye-bye. :D



Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite




Shoutbox
:)