//Forever Imperfect
Happy New Year
Saturday 31 December 2011 @ 23:51 | 0 Comment [s]

Photobucket
Hey evelibady, Happy New Year. Sorie dah terlambat a few hours. Okayy. First, aku bersyukur sebab tuhan panjangkan umur aku yang masuk 15 tahun nie.Second, aku harap azam korang n termasuk aku tercapai. Seperti yang korang tahu, tahun ni aku amik PMR. So, aku nak sangat buad yang terbaik. Aku nak ibu tahu yang aku takkan sia-siakan peluang yang ibu and ayah aku bagi. So, aku berharap sangat aku boleh kasi ibu dengan ayah markah yang terbaik pada ujian pertama ni. Aku target nak dapat 5a pada ujian ni. So, kata orang kene study hard lhaa kenn?

Semua orang ad impian masing-masing kann? Termasuk lhaa aku. Mesti ad yang nak dapat 8A, begitulhaa aku. Ad yang nak masuk Oxford kann? Begitu juga lhaa aku. Btw, korang orang nak menjadi yang terbaik di mata family korang kann? Begitu lha aku. So, aku kene lhaa berusaha bersungguh-sungguh untuk memberi yang terbaik.

Tapi, sebelum aku nak laksanakan yang kat atas ni, aku na laksanakan satu perkara. Aku tahu, aku takkan capai segala impian aku if aku tak buad yang ni. Apa dia? Melaksanakan segala tuntutan Tuhan iaitu, tak tinggal solat,and sentiasa menutup aurat. So, aku nak laksanakan bende ni dulu sebelum buad yang kat atas tuh.

Aku tahu korang mesti bosan punya lhaa, bace blog ni sebab aku dah tulis dah sebelum ni azam aku.Tapi, aku nak huraikan kenapa aku mesti ad azam tuh.Okayy, kite teruskan. Aku nak berhenti bergaduh dengan kaka ( Puteri Shahirah ) aku. Aku berharap semalam akan menjadi hari yang terakhr kite bergaduh. I'm sorry kaka. With the diffrent words, I love You kaka.

Next,tak payah nak mengade-ngade nak berboyfriend-2. Kali ni, aku tahu yang lelaki hanya membawa masalah kepada aku. Nak ad boyfriend? Tunggu 5-6 tahun akan datang. Listen this. kalau korang ad boyfriend, kate lhaa besok nak PMR, hari ni dapat tahu yang dia ada perempuan lain. Tak ke, korang macam nak gile nak amik PMR, tak tenang bhaii. So, kepetusan yang terbaik, jangan ad boyfriend. Kawan gitu-gitu boleh lha. :))

Lastly, aku nak jadi seorang yang amanah, jujur dan sewaktu dengannya, Aku takkan menipu lagi, sebab aku tahu tak ada gunanya menipu.
Bak kata pepatah, sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga.
So, that's why lhaa kenapa kite tak payah nak menipu.

So, akhir kata Happy New Year guys. Semoga ceria selalu and sentiasa di panjangkan umur. Thanks :)








Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite




Shoutbox
:)