//Forever Imperfect
Back to School
Thursday 29 December 2011 @ 00:51 | 0 Comment [s]

Photobucket

Sape tak nak naik sekolah?? Rindu boleh kat sekolah tuh? Rindu pada warganya serta guru-2 nya. So, azam aku pada tahun baru ni adalah:
  • Nak belajar betul-betul
  • Tak nak tinggal solat
  • Target 8A PMR
  • Buat ibu dengan ayah bangga dengan aku
  • Tak nak gaduh-gaduh dengan Puteri Shahirah
  • Respect dengan adik-beradik. :D
  • Sentiasa hormat dengan cikgu
  • Tak payah ngade-2 nak berboyfrend-2.
So, di atas ni, azam aku yang wajib aku laksanakan. So, aku harap yang aku boleh buad semua perkara di atas tanpa ada halangan. Cukup lhaa setakat ni. Bye-bye.


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite




Shoutbox
:)