//Forever Imperfect
ALHAMDULLILAH
Tuesday 27 December 2011 @ 21:13 | 0 Comment [s]

Photobucket

Okayy. Ape yang alhamdullilah?? Aku stay kelas 3 arif doe. Uhh. Mase Nureen cakap kau stay, aku punya happy sampai nak buad sujud syukur boleh? Tapi, Tahun depan Nureen dah takde same kelass nan kite orang. Okayy! Aku sedih lhaa bhaii. Ingat lagi masa kite first time. Aku cakap kat kau, awak,awak, besok kita duduk sama-2 tau. Tapi, kita takde rezeki untuk bersame menduduki PMR. Aku sumpah nak nanges,time kau cakap kau turun kelas. Weyh, kau sehabat aku dunia akhirat, Btw, aku kesah ape kau nak fikir macam tuh jugak. Ingat lagi waktu aku kene turun kelas time form 1, kite same2 nanges. Aku harap hubungan kita berkekalan even kite bukan satu kelas yee? Aku baru nak jadikan kau calon penolong. Apapun, tak gempak lhaa takdee kau, arisya, and kawan-2 yang lain. Sekarang ni kita dah macam start berjauhan daa. Weyh, sumpah aku sayang kau. Aku harap kau tak sedih-2 denagn keputusan yang diberikan oleh sekolah tuh. Diharapkan kau bawak bersabar and belajar pandai-pandai biar kita satu kelas pertengahan tahun nanti. Tapi, kau ada Lily kann?? Aku will suruh dia jaga kau betul-2.
Okayy. okayy Bye-bye.


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard.



DiaryAboutStuffSite




Shoutbox
:)